LEDOVÝ MUŽ

LEDOVÝ MUŽ

Nový příspěvekod Pelvan » úte 19. led 2021 19:12:31

"WIM HOF
LEDOVÝ MUŽ

Dech je brána.
Mysl a příroda jedno jsou.
Vstoupíte-li do vody, začnete dýchat hlouběji a více vědomě.
Pokaždé, když se ponořím, mimoděk zalapám po dechu.
Když jsem se pětadvacetkrát zhluboka nadechl, tělo se roztřáslo jako pod proudem.
Chlad ví, jak nastartovat náš cévní systém.
Náš kardiovaskulární systém potřebuje stimulaci chladem, aby se dostal do požadovaného tonu.
Po deseti dnech otužování se znatelně sníží tep, to znamená méně stresu.
OTUŽOVÁNÍ - Po teplé sprše si dát alespoň minutu (dvě minuty maximálně) studenou sprchu.
Můžete pak jít cvičit venku nalehko a po 15 minutách cvičení neucítíte chlad.

Metoda pro zahřátí:
1. 6x se pomalu zhluboka nadechněte a vzduch nechte volně vyjít ven.
2. Naplno se nadechněte.
3. Uvolněte se a vydechněte.
4. Naplno se nadechněte.
5. Zadržte dech ne déle než 5 sekund.
6. Se zadrženým dechem zatněte horní zádové a prsní svaly – ale nikoli hlavu. Držte čelist uvolněnou.
7. Vydechněte.
Promítněte si v mysli jasný obrázek cíle, kterého chcete dosáhnout.
Jsme schopni se naučit ovládat svoji náladu.
Krev teče tam, kam nasměrujeme mysl. Mysl je důležitější než tělo.
Chci být šťastný a totéž chci i po vás. Všechny nás spojuje příroda.

Ledová lázeň pro teplejší ruce a nohy:
1. Naplňte kbelík do třetiny ledem a dolejte vodou.
2. Mentálně se zaměřte na ruku (ruce, nohu, nohy).
3. Strčte ruku (ruce, nohu, nohy) do kbelíku.
4. Držte konec končetiny ve kbelíku 2 minuty. V určitou chvíli byste měli začít cítit teplo místo chladu.
5. Vyndejte končetinu z kbelíku, ale nepřestávejte se na ní soustředit.
6. Několikrát s ní zatřepejte, abyste v ní podpořili krevní oběh.
Vaše cévy se v kbelíku nejdříve stáhnou. To je přirozený obranný mechanizmus. Ale ve chvíli, kdy vaše krev dosáhne teploty 10stC se zase roztáhnou, aby mohla přitéci teplá krev.
Resetujete fyziologii svých končetin. Snažte se dělat toto cvičení každý den.
Umíme ovládat svou náladu, emoce, tělesnou teplotu a další věci.

Vždy provádějte dechová cvičení v bezpečném prostředí.
Když se zhluboka nadechnete, pohne se bránice, která promasíruje střeva. Nejlepší čas na dechová cvičení je před snídaní. Dýchání startuje tělo do pohotovosti, probouzí nervový systém a připravuje tělo na výkon.
WHM dýchání
„Plný nádech a volný výdech. Najděte si svůj rytmus a plujte s ním.
Udělejte to 36x, nebo dokud se vám nezatočí hlava, nerozbrní ruce a neuvolní tělo. Prodýchejte se k tomu pocitu. Zesilte ty pocity tím, že je prodýcháte.
Zhluboka se nadechněte, když naposled vypustíte vzduch z plic, po výdechu zadržte (zádrž, retenční fáze).
Až ucítíte skutečné nutkání znovu dýchat (cca 1 min), nadechněte se a znovu zadržte dech tentokrát po nádechu na 10 až 15 sekund (regenerační nádech).
Celý cyklus opakujte 3x nebo 4x.
Až dokončíte celý tento cyklus, dopřejte si čas a užijte si ten pocit.“

Následujte svůj dech a on vás zavede do vaší mysli.
A navíc učiní vaše těla šťastnějšími, zdravějšími a silnějšími.
Dýchání posílí hlubší spojení mezi tělem a myslí.
Nejprve dýcháme a až pak se vystavujeme chladu. Dýchání pomocí mezižeberních svalů vyrábí teplo a navíc zvyšuje vaši odolnost vůči bolesti.
Soustředěně následujte svůj dech i při vstupu do vody. To je kontrolované dýchání. Ovládáte svoji energii pomocí dýchání a vědomí.
Dejte si po dýchání každý den studenou sprchu a spustí se vodopád událostí
1. Sníží se vám stres.
2. Cítíte se víc naživu.
3. Máte více energie a pocit svobody.
4. Sníží se bolestivost.
Díky chladu dokážete aktivovat krevní oběh a dostat ho pod vědomou kontrolu.
Abyste si z metody vzali maximum, musíte se jí oddat. Nastavení mysli dokáže mocným způsobem ovlivňovat vaši fyziognomii.
Když v ledové vodě dosáhneme stavu, ve kterém neexistují myšlenky, jen pocity, pak zůstane jenom láska.
Já jsem každý den zamilovaný do života. Smyslem života je vyzařovat lásku.
Pokud naleznete štěstí ve vlastním žití, můžete být bezpodmínečně šťastní.
Ať už si myslíte, že to dokážete nebo ne, budete mít v každém případě pravdu.
Největším úspěchem, kterého můžete dosáhnout, je klid mysli.
Tento klid bez jakýchkoli myšlenek vám dá pocit souznění s vaším nejvnitřnějším bytím.
Je to hnací síla našeho štěstí, síly a zdraví.
Chlad a horko také fungují jako emoce. Emoce je ve výsledku biologie.
Lze se naučit aktivovat hlubší zákoutí mozku a těla v reakci na environmentální stres a lze toho dosahovat vědomě.
Před ponořením do ledové vody jsem vyladil svou biochemii pomocí dechové sestavy. Má metabolická aktivita se zvýšila do té míry, že jsem prostě necítil zimu.
Jsou dokázány pozitivní dopady na metabolismus buněk a všeobecného fungování těla ve chvílích, kdy jsou hodnoty kyslíku nízké.

WHM meditace:
Počítejte své dechy, a pokud se vám mysl zatoulá, začněte počítat od začátku.
Nakonec se vám podaří zůstat u počítání do sedmi a zpátky k nule.
Probudí se pocity, nechte ten pocit zesílit. Následujte pocit a vejděte hluboko do sebe sama, hluboko do klidu.

WHM v kostce:
1. Dýchání
„Plný nádech a volný výdech. Najděte si svůj rytmus a plujte s ním.
Udělejte to 36x, nebo dokud se vám nezatočí hlava, nerozbrní ruce a neuvolní tělo. Prodýchejte se k tomu pocitu. Zesilte ty pocity tím, že je prodýcháte.
Zhluboka se nadechněte, když naposled vypustíte vzduch z plic, po výdechu zadržte (zádrž, retenční fáze).
Až ucítíte skutečné nutkání znovu dýchat (cca 1 min), nadechněte se a znovu zadržte dech tentokrát po nádechu na 10 až 15 sekund (regenerační nádech).
Celý cyklus opakujte 3x nebo 4x.
Až dokončíte celý tento cyklus, dopřejte si čas a užijte si ten pocit.“

2. Mysl
Stav těsně po dýchání je ideální k naprogramování mysli.
Ještě než se zvednete po dechovém cvičení, navoďte si nějakou myšlenku, například: „Cítím se šťastný, zdravý a silný.“
Přemýšlejte o ní a všímejte si, jak se při tom cítíte po těle.
Pokračujte v pravidelném dýchání, dokud nepocítíte souznění těla a mysli.
Mysl spolu s dýcháním dokáže zvýšit energetické úrovně těla o mnoho více, než byste si kdy mysleli.

3. Chlad
Postupně každý den prodlužujte dobu sprchování studenou vodou, dokud nezvládnete dvě minuty otužování.
(zkusit okolo 25 hlubokých nádechů a výdechů při otužování)

Po sprchování se stále soustřeďuji na dýchání a provádím cvičení „postoj jezdce na koni“.
Rozkročte se asi1,5 násobek šířky ramen, špičky chodidel nasměrujte vpřed. Pokrčte nohy do dřepu. Položte si ruce na stehna a držte pozici.
Staňte se znovu dítětem – zvídavým a neohroženým.
Duše je věčná a existuje mimo čas.
Nejsvětější trojice je: dech jako průvodce, nastavení mysli jako stvořitel a chlad jako přítel a zrcadlo.
Díky dýchání, koncentraci a vystavování se chladu dokáži vyplavovat morfin, který potlačuje pocit bolesti.
Máme nad nemocemi kontrolu mentální i fyzickou.

WHM protokol ranní rutiny:
Ráno vstanu a dýchám, protože je mi to příjemné. Přitom si vizualizuji studenou vodu.
Nastavím se na to, že otužování mi půjde.
A hned potom si dám studenou sprchu. Nadechuji se zhluboka nosem a pokouším se uvolnit.
Při výdechu zkouším vydat dlouhé „hummmmmmmmm“.


Lidé jsou ve vleku emocí, dýchání je otevírá.
Jsme stavěni k ostražitosti, přítomnosti a ovládání se. Díky metodě jsme nalezli cestu k přirozenému stavu bytí.
Naše mysl dokáže zajít do kteréhokoli místa v našem těle, uvědomit si, co se tam odehrává, a ovlivnit to.
Dýchejte, dech je životní síla.
Dokážete zajistit svému tělu zdraví, štěstí a sílu, protože jste zajedno s duší."
Pelvan
 
Příspěvky: 1213
Registrován: úte 27. srp 2013 16:54:14

Zpět na Inspirativní knihy

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník