Tara píše:V klidu, to byl pokus o vtip a nadsázku, ...
Takže mám to Tvé fórum zase vrátit do původního stavu, aby do něj nikdo nemohl psát?
Tara píše:V klidu, to byl pokus o vtip a nadsázku, ...
Jana píše:Tara píše:V klidu, to byl pokus o vtip a nadsázku, ...
Takže mám to Tvé fórum zase vrátit do původního stavu, aby do něj nikdo nemohl psát?
Jana píše:Evi, doufám, že to je už zase tak, jak sis to přála. Jinak, díky, že tu jsi. Díky, že tu jste. Bez vás by existence tohohle fóra neměla absolutně žádný smysl. ♥
VOSTÁLNÍK píše:Prosím tě Tatarko,
funguje ti ještě ten mail evanada,
potřeboval bych jen vod oka něco vypočítat ????
Ghost píše:Neměnná skutečnost je představa.
Kdo je stejný v potěšení i bolesti, kdo přebývá v pravém Já, kdo nevidí rozdíl
mezi hroudou hlíny, kamenem a zlatem, kdo se chová stejně k příteli
i nepříteli, kdo není ovlivněn chválou či hanbou, kdo je prost veškeré
připoutanosti – o tom se říká, že překročil své vlastnosti (sám sebe).
Bhagavadgíta, kap. XIV, verše 24, 25
Ghost píše:Pokud opravdu chceš poznat, odkud vychází, tak to bude fajn. Buddha nepsal, byl zapsán. Knihu chudoby znáš, ne? Co ti z toho plyne?
Jana píše:Ghost píše:Neměnná skutečnost je představa.
To ani náhodou. Naopak, se zmizením všech představ je sama existence neměnným Bytím, ve kterém nenajdeš chybu. Tady jsi stále stejný, neměnný:Kdo je stejný v potěšení i bolesti, kdo přebývá v pravém Já, kdo nevidí rozdíl
mezi hroudou hlíny, kamenem a zlatem, kdo se chová stejně k příteli
i nepříteli, kdo není ovlivněn chválou či hanbou, kdo je prost veškeré
připoutanosti – o tom se říká, že překročil své vlastnosti (sám sebe).
Bhagavadgíta, kap. XIV, verše 24, 25Ghost píše:Pokud opravdu chceš poznat, odkud vychází, tak to bude fajn. Buddha nepsal, byl zapsán. Knihu chudoby znáš, ne? Co ti z toho plyne?
Knihu chudoby neznám.
Ghost píše:Jana píše:Ghost píše:Neměnná skutečnost je představa.
To ani náhodou. Naopak, se zmizením všech představ je sama existence neměnným Bytím, ve kterém nenajdeš chybu. Tady jsi stále stejný, neměnný:Kdo je stejný v potěšení i bolesti, kdo přebývá v pravém Já, kdo nevidí rozdíl
mezi hroudou hlíny, kamenem a zlatem, kdo se chová stejně k příteli
i nepříteli, kdo není ovlivněn chválou či hanbou, kdo je prost veškeré
připoutanosti – o tom se říká, že překročil své vlastnosti (sám sebe).
Bhagavadgíta, kap. XIV, verše 24, 25Ghost píše:Pokud opravdu chceš poznat, odkud vychází, tak to bude fajn. Buddha nepsal, byl zapsán. Knihu chudoby znáš, ne? Co ti z toho plyne?
Knihu chudoby neznám.
Neměnná skutečnost je představa, a basta! :-)
Přepsal to Drtikol, to najdeš. Pročti a napiš dojem. A hezký den :sluníčko:
Jana píše:advaitista píše:Jana píše:1) vše je tím, co je neměnné a věčné, to jediné je skutečné
Přesně to Buddha odmítá.
Prosím Tě, Zdenku, najdi mi citaci Buddhy, ve které se píše, že neměnná skutečnost neexistuje a že není tím vším, co skutečně je.
Návštěvník píše:Poutník Vacchagotta přistoupil k Vznešenému a zeptal se:
"Jak to je, mistře Gotamo, existuje nějaké já?"
Když to řekl, Vznešený mlčel.
"Tedy mistře Gotamo, neexistuje žádné já?"
Vznešený podruhé mlčel.
Tulák Vacchagotta tedy vstal a odešel.
Nedlouho poté, co poutník Vacchagotta odešel, ctihodný Ánanda oslovil Vznešeného: "Ctihodný pane, když se tulák Vacchagotta ptal, proč Vznešený neodpověděl?"
Kdybych Ánando, když se mě tulák Vacchagotta zeptal: "existuje nějaké já?" Odpověděl: "existuje já", odpověď by stranila těm asketům a bráhmanům, kteří jsou eternalisté. A jestliže bych, když jsem byl tázán: "neexistuje žádné já?" odpověděl: "neexistuje žádné já," stranil bych těm asketům a bráhmanům, kteří jsou anihilacionisté.
Jana píše:Zdenku, co to je Buddhova mysl? Není to prázdná mysl?
Ghost píše:V tomhle já ti nebudu citovat Drtilola, jeho knihu jsem ze zdejších jedinou přečet,"v přítomnosti Boha i samotná myšlenka na Boha je hříchem." . Je to velmi drsné. Nikdo z nás v tomto smyslu není bez viny. Ale Ježíš si maloval v písku, když se ho ptali, zda zabít Máří. "Kdo je bez chyby, hoď..."
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 29 návštevníků