Aira píše:Mě jde hlavně o "vytvářet životní formy". Alexandra David-Néelová, aby měla společnost, si na své cestě Tibetem podle nějakých (asi vizualizačních) technik vytvořila nějakého mnicha, který ale podle jejích slov začal být drzý a velmi se bránil když ho chtěla zase nějak rozpustit.
O Ra nic vědět nemohla. Do toho ti Tibeťani z Atlantidy. Dávám si střípky dohromady no.
Akorát mi je divný, proč Alexandra když nemohla ke konci života chodit si nevytvořila nový nohy .
jací Tibeťani z Atlantidy u neptuna (proboha)?
vždyť nejsi přece Néelová, čoveče, ani domělý Ra
vždyť jsou to všechno prostě jen informace v zástupech a vrstvách jejich toků
co se daly do pohybu se vznikem člověka a v každém teď se odrážejí dál
ach to ticho, to ticho, co tu je před vznikem, to je prapůvod
teď už se k němu třeba holt "zanořit", a ono má moc vyprávět
tím dotekem já a Já vzniká "hudba"
ne ta prapůvodní osnova ani tečka na konci
je to nová hudba, něco jako v Ainur, jak to popsal Tolkien
jinak by nešlo naslouchat té rozjasněné hladině
nad kterou všechny ty proudy informací plynou do ztracena
bez toho z nejjemnějších doteků "já", by to nešlo
Néelová asi pochopila, že vše se to dělo jen v hlavě
Ty to furt nechápeš, manipulovat indigovým/epifýzovým paprskem znamená otevřít proud energie z temenní čakry. Ra tvrdí, že to uměli Atlanťané, kteří před zkázou zdrhli do Tibetu. Neelová to uměla protože se to od nich naučila. Tak já to chci umět taky.
Vrstvy toků, jejich pohyby, hudba z ticha, to je mi hovno platný. Já chci návod.