Poznali jste demokratického učitele zenu?

Moderátor: ryunin

Poznali jste demokratického učitele zenu?

Nový příspěvekod ryunin » stř 18. črc 2012 17:57:21

Mělo by to být extra vlákno.

Lidi mi tu dnes vyčítají, že jsem málo demokratický, nepřipouštím diskuzi, názor jiného...

Opravdu, opravdu by mě moc zajímalo, kdo z lidí tady na foru, poznal učitele zenu, který by se s ním bavil jako rovný s rovným, nemyslím o věcech jako je nájem, kalhoty, vaření, ale o buddhismu.

Já osobně nikdy takového učitel nepoznal a mluvil jsem asi s dvaceti učiteli zenu. Ani jeden z nich nebyl ochoten bavit se se mnou o zenu jako že my dva tomu oba rozumíme stejně. Taková představa je zvláštní, zajímalo by mě, kde se to tu vzalo.

Mazání off topic příspěvků je praktická věc, snažím se pomoct někomu, kdo chce číst, co píšu, aby se nemusel probírat off topic nesmysly, ásm to nemám rád a zabírá to moc času. Brad Warner měl blog, kde ke každému jeho novému článku lidé psali třeba 200 komentářů. Z toho 150 byly komentáře typu Brad Warner ho má malýho. Asi tak 30 komentářů bylo uplně mimo téma a jen asi dvacet jich bylo k věci a upřímně.

Brad se proto rozhodl po několika letech takového zoufalého off topic komentování, kde mu většinou lidé jen sprostě nadávali a vysvětlovali mu, řže není žádný učitel buddhismu, že toho nechá a udělal si nový web a tam,

věřte tomu nebo ne

smějí jen ti, co se přihlásili a ukázalo se, že to nejsou ti, co ho nenávidí nebo píšou off topic blbost

tudíž Brad mi tím osobně udělal VELKOU Službu. Svým nedemokratickým přístupem a odhodláním nepustit na nový web neplody a off topicy a hejtery, mi ušetřil čas, nemusím už se probírat off topic nesmysly a můžu si číst komentáře lidí, tkeří mají upřímný zájem o učení brada.

Hle, výhody diktatury tu jsou!!! V buddhismu je diktatura tohoto typu nutná.