Co s tímhle forem?

Moderátor: ryunin

Co s tímhle forem?

Nový příspěvekod ryunin » sob 04. srp 2012 1:49:45

Tak přemýšlím, jestli má smysl tu ještě něco psát. Přečetl jsem si pár diskuzí na jiných forech poradny a napadlo mě pár věcí.

Lidi se tu navzájem různě kritizují, hádají, občas se na něčem shodnou. Ale necítím tu, že by tu někdo někoho učil, inspiroval k něčemu opravdovému. Nechápu, proč někdo, kdo má ve své hlavě opravdu zmatek, má potřebu druhým lidem říkat, psát, co je a co není probuzení, pravda. Dokud jsem měl v těchto věcech zmatek, yl jsem hladový po učiteli, po učení, chtěl jsem se učit a v diskuzích s dalšími zmatenými jsem neviděl nic moc užitek, proto jsem se moc ani io buddhismu s nikým nebavil, když jsem hledal pravdu. Zajímalo mě učení mistrů, mých učitelů, jejich reakce na mě, slova, akce. A teprve, když pojmy dostaly uplně nový smysl, hned jsem měl potřebu psát a psát, vysvětlovat, co je to pravda. Samozřejmě, pokud je někdo zabedněný a celému světu vnucuje, co je pravda a odmítá přijmout jiný názor, samozřejmě, i já si rozhodně myslím, že to není člověk, který by měl smysl pro svobodu a demokracii. ALe ta pravda, kterou učí buddhismus, není politická, sakra, a to tu nikdo nebo snad nikdo nechápe. Ale k tomu později.

Přemýšlím, jakou formu tomu dát aby to mělo hlavu a patu. Nevidím moc přínos v nekonečných bonmotech vostálpetra a podobně. taky jsem asi pochopil, že návštěvník jsou ve skutečnosti asi 108 lidí.

No napíšu, co mi tu přijde divné a neupřímné.

Pokud se tu objeví někdo, kdo se odmítá hlásit svým jménem nebo nickem, je to anonym. Anonymové na forech, co vím, spíše škodí, než přispívají. Další divná věc je, že tu má někdo víc nicků, nejsem si jist, ale mám dojem, že malej jarda je taky luck. Nechápu.