Moderátor: Michal Čagánek
Reknete svemu synovi,at se ve vyucovani tolik nepta
...nemam cas mu to vysvetlovat-musim ucit!
Jarda Malej píše:Reknete svemu synovi,at se ve vyucovani tolik nepta
...nemam cas mu to vysvetlovat-musim ucit!
Když by učitelka skutečně znala, věděla by že právě vysvětlováním se učí.
Zvědavý žák je pro šikovného učitele vlastně vítaným nahrávačem, pomáhajícím mu udržet pozornost zbytku třídy.
Pokud je si ten učitel ovšem vědom souvislostí jakékoliv žákovy otázky téměř s čímkoliv,
co mu osnovy právě ukládají ..učit.
Což ovšem pro průměrného učitele není právě nejlehčí kousek,
odhlédneme-li navíc od faktu že většina toho co osnovy v současnosti k učení předkládají
jsou z hlediska praktické využitelnosti pro život úplné zbytečnosti.
Zastávám se učitelky.
Mohla by se z toho také stát hodina konverzace s jedním žákem.
pámhu píše:a jak,kolego,rozlišuješ neužitečné věci od užitečných,
podle mě může být užitečné cokoli,totiž
neužitečným paxw stane to,co sem nevyužil k růstu Poznání,i když sem se tím zaobýval
...x...of1
Jarda Malej píše:To je slovo kavalíra.Zastávám se učitelky.Mohla by se z toho také stát hodina konverzace s jedním žákem.
Tak si to vyzkoušíme?
Otázka:Kam až jsi Nope dočetl ten komentář, na který teď reaguješ?
.odhlédneme-li navíc od faktu, že většina toho co osnovy v současnosti k učení předkládají
jsou z hlediska praktické využitelnosti pro život úplné zbytečnosti.
Jarda Malej píše: ..a citace:
Vzdělání není pouhým nashromážděním jednotlivých vědomostí,
jako těstem není mouka, voda, sůl, kvasnice atd. dohromady naházené. T. G. Masaryk
.. zručnost ve způsobu chápání nahromaděných faktů a chápání návazností.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků