Návštěvník píše:Veil píše:Jakékoli uvědomění je pořád iluze.
Zatímco "jáství","podstata bytí" nebo "pravé vědění" má tělesný základ, Absolutno leží za veškerou "hmotností" a nemůže být vůbec nikdy popsáno. V Absolutnu člověk nemá žádný prostředek, kterým by učinil jakákoliv prohlášení.
To, co jsem v absolutním pochopení, není možné jakýmikoliv slovy sdělit.
V tomto konečném uvědomění nemá nikdo jakékoliv vědomí o tom, že je přítomen.
Samotný přítomný okamžik v Absolutnu není. Po překonání individuálního vědomí a spočinutí v univerzálním projeveném vědomí dojde k uvědomění, že toto univerzální vědomí leží uvnitř Neprojevu a je ne-stavem.
Zbaveni jakékoliv tělesné identity, jste kompletně dokonalí, nezrození, nesmrtelní.
Von Maharadž vo UV moc nepíš,
většinou vystačí s pěti elemnty a třemi gunami pokud se pamatuji,
vono to není zas až tak jednoduchý na rozdíl vod Absalutna a od ega,
nebot tam záleží na egu,
jestli je přítomno nebo není (podle toho jde o dvě různá samadhi)
a pak také na technice meditace nebo koncentrace,
takže lze tvrdit někdy že zde je uvědomění a jindy zase že zde není,
ale je si třeba uvědomit to, že uvědomění má především ego
i když může být osvícené (osvícená mysl)
takže vlastně "osvícený člověk" se může pohybovat od savikalpa samadhi osvíceného ega až po nirviklpa samadhi kdy si není ničeho vědom
V tomto konečném uvědomění nemá nikdo jakékoliv vědomí o tom, že je přítomen.
To ale vůbec nevadí,
lidská mysl může nejen vymýšlet budoucnost, ale i zpětně interpretovat minulost,
a osvícená mysl to potom udělá,
protože v tomto stavu došlo k jejímu osvícení,
takže si to zpětně pamatuje,
i když v absolutním stavu ví leda hovno
Jestli tomu říkat uvědomění, tak to nevím, to uvědomění přijde až potom...