Jana píše:salmo1cz. píše:V sanskrtu tomu każdý rozuměl a po překladu z toho byl jenom guláš, tak jako je tady na portálu.
Salmo, nejsi první, kdo mluví o guláši. Můžeš nějak konkrétněji přiblížit, co Ti ten guláš evokuje?
Řekla bych, že když je jasno, tak je jasno. A je úplně jedno, jakou technikou je vymalováno.
Nicméně, je skvělé, když se objevuje vyjasnění, když jasno není.
I když může tu být i zalíbení v temotemném zření.
Jinak by to nebylo.
salmo1cz. píše:Další rovina proč sanskrt je, že pokud se chceš na něco zeptat třeba na Advaita portálu, je dobře když příjemce pochopí na co se chceš zeptat.Ps.je dobře šetřit hovnama, když bude dotaz zajímací může ti odpovídat klidně profesor univerzity xy, berou to docela vážně a navedou tě na zajímavé odkazy.
salmo1cz. píše:Jana píše:salmo1cz. píše:V sanskrtu tomu każdý rozuměl a po překladu z toho byl jenom guláš, tak jako je tady na portálu.
Salmo, nejsi první, kdo mluví o guláši. Můžeš nějak konkrétněji přiblížit, co Ti ten guláš evokuje?
Řekla bych, že když je jasno, tak je jasno. A je úplně jedno, jakou technikou je vymalováno.
Nicméně, je skvělé, když se objevuje vyjasnění, když jasno není.
I když může tu být i zalíbení v temotemném zření.
Jinak by to nebylo.
A kam se třeba zapisuje vasana, samaskara tobě?Do Já, ani já to. není.
salmo1cz. píše:Aby to bylo dobře pochopeno.Konečné rozhodnutí dává hostinský.Názory Ega, Pedrita,cz cz cz,Patandžaliho,Šankary,Vjasy jsou zajímavé nikoli však směroplatné:-)
salmo1cz. píše:Aby to bylo dobře pochopeno.Konečné rozhodnutí dává hostinský.Názory Ega, Pedrita,cz cz cz,Patandžaliho,Šankary,Vjasy jsou zajímavé nikoli však směroplatné:-)
salmo1cz. píše:Jana píše:salmo1cz. píše:V sanskrtu tomu każdý rozuměl a po překladu z toho byl jenom guláš, tak jako je tady na portálu.
Salmo, nejsi první, kdo mluví o guláši. Můžeš nějak konkrétněji přiblížit, co Ti ten guláš evokuje?
Řekla bych, že když je jasno, tak je jasno. A je úplně jedno, jakou technikou je vymalováno.
Nicméně, je skvělé, když se objevuje vyjasnění, když jasno není.
I když může tu být i zalíbení v temotemném zření.
Jinak by to nebylo.
A kam se třeba zapisuje vasana, samaskara tobě?Do Já, ani já to. není.
Aby to bylo dobře pochopeno.Konečné rozhodnutí dává hostinský.Názory Ega, Pedrita,cz cz cz,Patandžaliho,Šankary,Vjasy jsou zajímavé nikoli však směroplatné:-)
Jana píše:Aby to bylo dobře pochopeno.Konečné rozhodnutí dává hostinský.Názory Ega, Pedrita,cz cz cz,Patandžaliho,Šankary,Vjasy jsou zajímavé nikoli však směroplatné:-)
Ono není vlastně vůbec nic směroplatné, když je tady jen radost z existence, radost z projevu, radost z toho, čím Ty za tím vším jsi.
Ostatně, k čemu by byla hostinskému prázdná hospoda?
Je šťastný za každého hosta.
Návštěvník píše:Jana píše:Aby to bylo dobře pochopeno.Konečné rozhodnutí dává hostinský.Názory Ega, Pedrita,cz cz cz,Patandžaliho,Šankary,Vjasy jsou zajímavé nikoli však směroplatné:-)
Ono není vlastně vůbec nic směroplatné, když je tady jen radost z existence, radost z projevu, radost z toho, čím Ty za tím vším jsi.
Ostatně, k čemu by byla hostinskému prázdná hospoda?
Je šťastný za každého hosta.
Zřejmě i za toho, kdo mu celou hospodu a druhé hosty pozvrací.
Kdo asi bude chodit do takové hospody?
Nádherná otázka. V Já žádná vasána a ani samskara být nemůže, je pořád celé, stejné, ničím nedotknutelné. A já není ničím skutečným, jak by se v něm mohlo být něco skutečného?
vostal petr píše:Co je mně po nějakým Salmovi ???
Co je mi po tom, co si myslí Petr Vostál ???
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 95 návštevníků