Réza píše:. Tak to přináší plynutí Vesmíru, i tak se to dá vnímat. A tento tok není dobrý, ani zlý.
A právě proto nemá význam snažit se rozlišovat, co je dobré a co je zlé. Pro koho to je dobré, pro koho je to zlé?
Co se dá pozorovat, je příčina a následek. Pokud je ale tady koncetrace na zlo = nesmím zavírat oči před zlem, tak příčina a následek člověku uniká.
V podstatě jde o to, že ty osobně považuješ něco za zlo a přeješ si, aby to všichni ostatní také viděli jako zlo. Otázkou je, proč si to přeješ.
Utápíš se v prožívání utrpení, že je tady zlo. A zřejmě chceš do toho - vědomě či nevědomě - zatáhnout ostatní.
Jana tady už leta tvrdí, že všechno je dobré a ty sem přijdeš se zlem.
Podle Nisargadatty se dá všeobecně říct, že zlé je to, co způsobuje utrpení a dobré to, co utrpení odstranuje.
Také říká, že není potřeba být zhrozen z toho, co se děje ve světě. A podle Ramany je nejlepší všechno přenechat Bohu. At ten se stará o svět.
Tady jsme ve foru, kde se lidé snaží tyto hluboké pravdy žít. At jsou včechny bytosti štastné.
Někteří lidé to měli Nisargadattovi, Ramanovi a jiným probuzeným za zlé, že jsou lhostejní k utrpení ve světě, že zavírají oči před zlem ve světě - prostě jejich pravdy nebyly pro ně ty pravé.
J. Peterson hovoří dobře např. na úrovni mého syna - kterému je ale duchovno zatím cizí. Peterson není probuzený, ale dává lidem - především mladým mužům první dobré podněty.