Pedro píše:Myšlenky jsou vymožeností osoby.
Ne, nejsou. Jsou jen to, co se zdánlivě děje.
Pedro píše:Myšlenky jsou vymožeností osoby.
Veil píše:miroslav píše:Veil píše: Jsou jen myšlenky.
Myšlenky jsou tohle?
Samozřejmě.
salmo1cz. píše:Ne... intelekt, mysl i srdce jsou stejné tam nemůže být rozdíl protože vše je TO, jenom TO, není tedy žádný rozdíl.
To je nejvyšší zkušenost.Nirvikalpa samadhi.
Z našeho pohledu je rozdíl mezi hovnem a kopretinou.Z pozice hovnivála to bude obráceně.Kdo má pravdu?
Veil píše:Pedro píše:Myšlenky jsou vymožeností osoby.
Ne, nejsou. Jsou jen to, co se zdánlivě děje.
Veil píše:miroslav píše:Veil píše: Jsou jen myšlenky.
Myšlenky jsou tohle?
Samozřejmě.
Pedro píše:Veil píše:Pedro píše:Myšlenky jsou vymožeností osoby.
Ne, nejsou. Jsou jen to, co se zdánlivě děje.
Kolotoč se opakuje... takže jsou vymožeností odoby, co se zdánlivě děje.
Například tvojí zdánlivé osoby, co tu trousí myšlenky, o tomhle?
miroslav píše:
Je ještě něco jiného tohle? Třeba to, že se něco zdánlivě děje?
Veil píše:Ty koncepty o kterých tu mluvím jsou opravdu jednoduché. Opakuji pořád dokola tak zhruba 4 věty. A stejně se mě už přes 170 stran pořád ptáte: kdo si je toho vědom? Nikdo. To je v podstatě celá ta zpráva. Jedinec to nikdy neslyší.
Veil píše:
Vůbec ne.
Veil píše:miroslav píše:
Je ještě něco jiného tohle? Třeba to, že se něco zdánlivě děje?
Jsi v téhle diskuzi 170 stran a ptáš se mě opravdu na tuhle otázku?
Návštěvník píše:Veil píše:
Vůbec ne.
Již jsem to říkal několikrát, jak to vše vzniká a zaniká.
Můžu v tom pokračovat ještě stokrát nepatrně jinak
Ale ty furt meleš svou, v tomhle si s Janou fakt můžete podat ruce.
Nezajímá vás jak to je. Ustlali jste si na svých obláčcích.
Jana je teď jako tvůj pejsek. Dodo radši mlčí, páč to není takovej vůl,
aby žral to, co prezentuješ ty. Nicméně je to Janin kámoš.
Jana žere všechno, co jí zní mysticky. Postupně to komponuje do svýho projevu.
Jako když babka vyšívá ubrus a kouká, jak by to ještě vykrášlila.
Ale masiv je masiv, ten ti na ubrus prdí (je mu to šuma fuk).
Stejně jako hroby tu nejsou pro mrtvé, jsou tu pro živé.
Zatím jsi se v tomhle smyslu nevyjádřil. Zatím to vypadá, že dáváš do protikladu to co se zdánlivě děje a tohle. Což by samozřejmě byla blbost, pokud není nic jiného než tohle. Jako třeba že já je oddělení. Není-li nic jiného než tohle, pak i já a oddělení i to, co se zdánlivě děje musí být tohle. Dokonce i veil, když se děje, musí být tohle. Nebo ne?
Jana píše:Návštěvník píše:Veil píše:
Vůbec ne.
Již jsem to říkal několikrát, jak to vše vzniká a zaniká.
Můžu v tom pokračovat ještě stokrát nepatrně jinak
Ale ty furt meleš svou, v tomhle si s Janou fakt můžete podat ruce.
Nezajímá vás jak to je. Ustlali jste si na svých obláčcích.
Jana je teď jako tvůj pejsek. Dodo radši mlčí, páč to není takovej vůl,
aby žral to, co prezentuješ ty. Nicméně je to Janin kámoš.
Jana žere všechno, co jí zní mysticky. Postupně to komponuje do svýho projevu.
Jako když babka vyšívá ubrus a kouká, jak by to ještě vykrášlila.
Ale masiv je masiv, ten ti na ubrus prdí (je mu to šuma fuk).
Stejně jako hroby tu nejsou pro mrtvé, jsou tu pro živé.
S osobním pohledem na osobu máš iluzi jak vyšitou.
Moudřejší, než myslet si, že vím, jak to druhý na rozdíl ode mě má,
je zkoumat jak to doopravdy je, básníku.
Citace, co je Brahma, se Ti líbí, a to, co říká Veil, i když ve své podstatě neříká nic jiného, se Ti už nelíbí.
Pedro píše:...radši si sáhni do podvědomí...
miroslav píše:Veil píše:miroslav píše:
Je ještě něco jiného tohle? Třeba to, že se něco zdánlivě děje?
Jsi v téhle diskuzi 170 stran a ptáš se mě opravdu na tuhle otázku?
Zatím jsi se v tomhle smyslu nevyjádřil. Zatím to vypadá, že dáváš do protikladu to co se zdánlivě děje a tohle. Což by samozřejmě byla blbost, pokud není nic jiného než tohle. Jako třeba že já je oddělení. Není-li nic jiného než tohle, pak i já a oddělení i to, co se zdánlivě děje musí být tohle. Dokonce i veil, když se děje, musí být tohle. Nebo ne?
Veil píše:
Napsal jsem to tu možná stokrát. Není nic jiného, než je tohle. To co se zdánlivě děje, je samozřejmě tohle. Veil se neděje. Miroslav se ve skutečnosti taky neděje. Zatímco vše co se jeví se zdánlivě děje, já se neděje ani zdánlivě. Je to jen koncept, který v realitě oporu nemá. Je to vymyšlená entita. A to neznamená, že je skutečná. Jak je v tom článku od Newmana, pravá oddělenost (já jsem) neexistuje.
Jana píše:Pedro píše:...radši si sáhni do podvědomí...
Prázdno.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 32 návštevníků