Návštěvník píše: Tvoje poradna, tvoje psani, psani nas vsech je mozne prave jen proto, ze existuji jmena a tvary. Jak by tady nekdo mohl psat ve stavu, kdyz jeste neexistuji slova.... Ticho bez jmen a tvarü je stav, ktery Ramana popisuje jako neutralni. Ta blazenost vznika teprve, kdyz se to zacne hybat = zacnou vznikat tvary a jmena - tak to popisuji Tomasovi. Tedy beze jmen a tvaru nejenze bys nemohla psat, jak jsi blazena, ale ani bys to nemohla zazivat. Takze trochu respektu k tomu, ze i ta tebou opovrhovana maja je jen Skutecnosti.
Prosím, pro vyjasnění, můžeš sem dát odkaz na citaci a zdroj od Tomášových, kde tvrdí, že: "a blazenost vznika teprve, kdyz se to zacne hybat = zacnou vznikat tvary a jmena - tak to popisuji Tomasovi" ?
Dál, můžeš sem dát citaci Ramany, ze které by bylo jasné, že "Ticho bez jmen a tvarü je stav, ktery Ramana popisuje jako neutralni"? Má podle Tebe na mysli, že "neutrální stav" je stav bez blaženosti?
Prosím, pokud je to možné, dejte sem citace i s odkazem, aby byla jasná širší souvislost s tím, o čem dotyční mluví.
Sat-čit-ánanda je nejen uvědoměním jednoty všeho, která je naprosto celistvá, dokonalá, ale je zároveň i absolutním klidem, protože přesahuje mysl, tudíž je časoprostorem, kde by mohla vznikat projekce pohybu, nedotčená.
Nisargadatta může říkat: "Mou zkušeností je, že všechno je blaženost", a neznamená to, že by blaženost vznikla pohybem, nebo že by kvůli téhle zkušenosti nemluvil.
Docela bych měla radost, kdyby se tady objevilo vyjasnění výše uvedeného tvrzení.
Díky.