Návštěvník píše:Podle tebe byli Ramana, Nisargadatta a E. Tomáš nevědomí? Nebude to spíš naopak? Můžeš si být jistá, že to tělo, které ted vidíš, když se na sebe podíváš, do pekla nepřijde - at se s ním ztotožnuješ nebo ne. Ale v pekle jsi už byla, jak jsi sama vyprávěla. Měla jsi tam nějaké tělo?
Je to zajímavé zkoumat čím to peklo ve skutečnosti je.
Přímé zakoušení pekla byla temná temnota negativní energie. Bylo to tak strašlivé, že nebylo možné zoufalstvím ani plakat.
Byl tady osobní příběh i důvod nenávidět Boha. Takže to tělo, i když jemnohmotné, které si ten příběh neslo, tady bylo.
Byla jsem tím, kdo "věděl", co je zlo, smrt, nenávist, zloba, odpor, strach děs. Smrt nemilosrdně oddělovala mrtvé od živých.
Pak se v tomhle vědění objevilo nevědění a s ním otázka: "Jak mohla Panenka Marie milovat Boha, když dopustil umučení jejího syna?"
A tahle otázka otevřela oči. Rázem to bylo naprosto jasné.
Temnota byla jen neschopností vidět. Jako když máš za jasného bílého dne na očích šátek.
Temnota zmizela a všechno se rázem stalo světlem plným energie Boží lásky, blaha, krásy, štěstí, protože všechno je tím věčným nekonečným Bytím bez příběhu, bez připoutanosti k tělu, které by ten příběh mohlo mít.
Takže míra připoutanosti vytváří míru nevědomosti, temnoty, utrpení a možnost prožívání pekla.
A paradoxně ono nevědění je "vědění", co je špatně, a na druhé straně Poznání je bez myšlenky, kterou by bylo možné vědět.